skaru ha en käftsmäll?

Den här dagens nivå:

 
Är uppblåst och svullen som en enorm elefantformad ballong. Stressad upp över öronen med mer problem än jag hinner lösa. Har varit igång non stop idag, förutom en tio minuters powernap på dagens onödigaste lektion. Har tusen och åter tusen grejer att göra idag och jag har varken tiden eller orken.
 
Äter och äter och äter och äter och blä vill inte mer. Vill bara bli tom och ren och platt och fri. Frå från fett och magont, fri från stress och ångest.
 
Bloglovin kan ta sig i röven. Seriöst, jag orkar inte mer. JAG FÖRSTÅR INTE VARFÖR DET INTE FUNKAR? Jag har mailar Bloglovin och blogg.se, och INGEN av dem känns vid problemet. Vi har till och med freaking BYTT blogg och det funkar fortfarande inte? Och min andra blogg funkar utmärkt, inga problem där inte. 

Nu ska jag städa, packa, plugga och försöka få tag på folk som vägrar svara på mail och sms. Kul liv. 
 
"There is power in positivity!" Plz försvinn ur min åsyn.
~ Aria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0