cola zero

Idag har jag levt på lightläsk hela dagen och inte ätit en bit mat. Det känns bra att vara ren, att vara sval och nästan tom. Hungrig har jag inte varit tack och lov. Åt tillslut sallad till middag och nu dricker jag det sista av min cola zero. Gosh, kommer ihåg när jag drack litervis varje dag. De senaste veckorna har jag faktiskt endast druckit läsk under fredag, lördag och söndag, vilket är en förbättring. Dricker ju alltid lightläsk så har inget med kalorierna att göra, utan jag är orolig för mina tänder, hehe. 
 
 
Jag har haft en bra dag. Hela inte-äta-grejen gör det lättare att andas. Lättare att vara jag. Men det håller inte i längden, det vet jag själv. Behövde bara en sån här dag. Ibland får man "unna" sig liksom. Jag vill ju faktiskt äta, jag vill hitta en balans, jag vill... ja, jag vet inte vad jag vill. Bli smal kanske? 
 
Jag vill vara lycklig. (och lite lycka kan man hitta i en flaska cola zero)
 
Nu ska jag ta tag i allt plugg jag har, så sjuuuuukt mycket att göra. Sen ska jag äntligen få skypa med Aria!! 
 
-Spencer
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0