erin brockovich

Inleder denna dag med grahamsgrynsgröt med äpplemos framför en av världens bästa filmer, Erin Brockowich, och en jäkla massa ångest i maggropen. Varför är man inte bara Julia Roberts, liksom? Känns som att livet varit lite mer comfy då. Snyggare och smalare, om inte annat.
 
Idag ska jag plugga och plugga och plugga. Kanske prata lite skype med Spence?
 
 
Försöker att ha is i magen och tänka att det är jag som sitter vid ratten när det gäller mitt liv. Jag bestämmer hur jag vill må, vilka förutsättningar jag vill ge mig själv. Ingen annan kommer att gå ner i vikt åt mig, göra mina läxor, leva mitt liv. Jag kommer att göra det åt mig, för mig.
 
Jag har kontrollen över min egen lycka.
~ Aria
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0