hey, what did you expext?

 
 
Igår kom jag hem efter en långdragen kurs och stupade i säng vid tio. Var uppsvälld som en ballong, och jag misstänker att stressen håller på att fucka upp hela mitt system. Försöker vara förvånad och tänka att jag ju tar hand om mig, men nej. Jag har blivit ohälsan själv. Tränar knappt, sover knappt, äter bara skit och helt fel. Stressar sönder och proppar mig själv med tabletter och preparat som sägs ska göra allt lite lättare. Aja.
 
Helst skulle jag bara slippa äta. Äta, äta, äta. Fucking mat. Spara in den tiden, lägga den på något vettigare. Istället så äter jag jättemycket. Som en desperat åtgärd för att få mer energi, för att orka lite till. 
 
Nu har jag slängt i mig en frukost beståendes av ett kokt ägg med min älskade kaviar (lol ni skulle sett i helgen när kaviarn var slut... ragequit), ett glas mjölk och två grova knäckebröd med ost. Bra stabil mättande nyttig frukost osv.
 
Nu ska jag rusa till bussen! 
 
~ Aria
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0