tisdag femtonde oktober

Hej på er! 
Hoppas att ni hängt med hit till den nya bloggen! Förhoppningsvis så fungerar allt bättre här, och då blir jag mer motiverad till att blogga!
 
Startade min tisdag med en jogginrunda i spåret. Det blev inte en helt lyckad runda då jag inte riktigt känner mig på topp fysiskt. 
 
Idag var en sån där morgon då jag öppnar kylskåpet och sen blir stående ett bra tag. Låter blicken vandra över hyllorna, tittar sen mot fruktskålen, kikar i skafferiet. Jag har ingen aning om vad jag vill äta. På tisdagar brukar jag äta typ "brunch" eftersom att jag inte börjar skolan förren vid klockan ett. 
 
 
Till slut bestämde jag mig för fil med massa frukt och bär, samt en knäckemacka med kesomini och örtsalt. 
Det är så himla fräscht att äta frukt och bär på morgonen, och jag blir alltid så himla mätt av det också, vilket såklart är ett plus. 
 
 
Cyklar till skolan idag, har ett möte och en lektion och sen har jag schemalagd träning till klockan halv 5. Ikväll är det BARA plugg som gäller, därför är det så skönt att jag får träningen gjord under dagen, så slipper jag det ikväll! 
 
- Spencer
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0